poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Życzenia na Dzień Ojca

Dzień Ojca - 23 czerwca 
Ojciec to osoba niezwykle ważna w życiu każdego dziecka, choć wciąż jego rola nie jest zbyt doceniana w naszej kulturze. 

Wiele osób nawet nie wie, kiedy obchodzimy w Polsce Dzień Ojca.
Święto to obchodzone jest w Polsce od 1965 roku.
Pamiętajmy jednak o tym że, tatusiowie też są godni miłości i szacunku oraz pamięć o ich święcie.

Tata...jest od wszystkiego, od czego nie jest Mama.
Jest mniej wylewny w okazywaniu uczuć.
Owszem, bierze na kolana, pogłaszcze po głowie,
pocałuje w czoło.
Tata jest od wymagania i dawania wskazówek

Aby uczcić święto Twoje,
Biegnę dziś po kwiaty moje.
Chcę za wszystko podziękować
i Cię, Tato, wycałować.


A kiedy będzie słońce i lato
pójdziemy sobie na spacer z Tatą.
Ja będę miała nową sukienkę a
Tato mnie będzie trzymał za rękę!
Pójdziemy wolno prosto przed siebie,
będziemy liczyć chmury na niebie,
będziemy liczyć drzewa przy drodze,
będziemy skakać na jednej nodze.
Kiedy już będę bardzo zmęczona,
Tato posadzi mnie na ramionach
i wszyscy będą patrzyli na to,
jak na barana niesie mnie Tato! 


Choć jestem duży - bez swego Taty
bez przerwy wpadałbym w tarapaty...
Kiedy więc przyjdą jakieś kłopoty
od razu Tacie oznajmiam o tym...
A wtedy zaraz łatwiej i prościej uda się
wybrnąć z wszelkich trudności.

Czas, jak koło szybko krąży, 
rok za rokiem szybko mija,
z życzeniami synek dąży,
niech Ci Tatku szczęście sprzyja.


Czerwona laurka,
Czerwone kwiaty,
Czerwone serce,
Dla mojego taty!

Dębowe listeczki drzewa się trzymają,
niech wszyscy ojcowie dzieci swe kochają.
Dla Taty co silne ma ręce
I choć czasem srogi to wielkie ma serce
Z okazji Dnia Ojca mam dzisiaj życzenia
By wciąż był wspaniały i się nie zmieniał
By dalej mnie wspierał i chronił
Gdy trzeba obronił
Gdy trzeba utulił
Gdy trzeba wybaczył a potem przytulił
W dniu Ojca nie mam nic więcej
Niż moje dla Taty otwarte serce.


Drodzy tatusiowie zróbcie ważne miny,
bo to piękna rola być głową rodziny.


Drogi Ojcze! pozwól dzisiaj
Rzec mi kilka słów:
Ukochany uwielbiony,
Żyj nam sto lat zdrów.
Nie znaj nigdy, co to troska,
Albo smutku cień,
Życzę tego z serca mego
W Twój ojcowski dzień.


Drogi Tatku,
w dniu Twego święta 
Mocno Cię całuję,
zdrowia, dostatku,
dzisiaj Ci Tatusiu 
gorąco winszuję.
Drogi tatku życzę Tobie
pomyślności tak Ci powiem,
aby mama bez wątpienia
miała w Tobie supermena.

Drogi tato Tobie życzę
dobrych chwil, których nie zliczę,
bo paluszków mam za mało,
a liczydło się schowało.

Drogi tatusiu-najlepszy na świecie,
który mnie kochasz i w zimie i w lecie,
jesienią, wiosną w niezmiennej trosce
w szczęśliwym domu, jak w raju, rosnę.
Za Twoją dobroć dzisiaj dziękuję,
zdrowia, łask Bożych szczęścia powinszuję.
Bezpiecznej szosy, spełnienia marzeń,

pięknych urlopów i zawsze razem !
Dzisiaj Dzień Taty ! Mojego Taty !
I wszystkich Ojców na świecie !
Niosę dla Taty z ogródka kwiaty...
Zarzucę Tacie na szyję ciepłe ręce...
Powiem do ucha : Tatku, posłuchaj...
Chcę Cię uściskać... nic więcej.

Dziś jak tylko z łóżka wstałam,
zaraz tatę uściskałam,
uściskałam z całej siły
i wrzasnęłam: Tato miły,
nos do góry, uszy też,
Dziś jest święto Taty, wiesz?
Każdy Tata je obchodzi,
ty też obchodź, co Ci szkodzi?
a jeżeli nie dasz rady,
zjeść tej całej czekolady,
tortu, lodów i piernika
Znajdziesz we mnie pomocnika!

Dziś już czytam i piszę 
i rachuję gładko... 
Jakże ja Ci za wszystko
podziękuję Tato.
To Ci obiecuję:
czy w domu, czy w szkole,

zawsze i wszędzie
dziecko Twe Tatusiu grzeczne
i skromne będzie.

Dziś święto obchodzi Najdroższy Tata, 
niech los mu z kwiatów życie uplata,
niech nie da poznać żadnych trosk
i rzuci pod nogi pieniędzy stos.

Dużo życzyć chciałbym cały,
Ale jestem bardzo mały,
Dam buziaka szczerze za to,
zamiast życzeń przyjmij go Tato.

Dzień Ojca jest raz w roku,
Szczęśliwy i pełen uroku.
W tym dniu pragnę złożyć Ci życzenia:
Zdrowia szczęścia i powodzenia.


Dziś dzień ojca Drogi Tato.
Co Ty dzisiaj powiesz na to?
Ślę Ci szczere me życzenia.
Czy w twym życiu to coś zmienia?
Mam nadzieję, że się cieszysz!
I że dzisiaj się nie spieszysz.
Bo to święto jest dla Ciebie.
Byś urządził je dla siebie.


Dziś jest święto Twoje Tato,
chcę Ci powinszować za to.
Zdrowia, szczęścia, pomyślności,
niech w Twym sercu radość gości!


Dziś Święto obchodzi Najdroższy Tata,
niech los mu z kwiatów życie uplata,
niech nie da poznać żadnych trosk
i rzuci pod nogi pieniędzy stos.

Hip hip hurra!
Dziś swoje święto mój Tata ma -
A ja dla niego mam swoje serce:
Bądź przy mnie Tato 100 lat i więcej!
Wspieraj, przykładem świeć,
cóż mógłbym więcej od Ciebie chcieć?
Życzę Ci zdrówka i radości -
we wszystkim co robisz pomyślności!


Ja od dzisiaj będę grzeczny,
W domu zawsze pożyteczny,
W szkole zaś przygotowany,
Czysty, cichy, uczesany.
Nie wiem tylko, czy przysięgę
W całych stu procentach spełnię.
Ale jedno obiecuję 
Kochać tatę gwarantuję!

Ja tacie życzę super fury,
która ominie wszystkie dziury,
a bagażnik będzie mieć wielki
na kosmetyczne mamy kuferki.


Jakie to szczęście, 
że mam Ciebie Tato,
że uśmiech wita mnie Twój, co rano,
że tyle zadań tyle przypomnień
i czułej troski masz, co dzień o mnie.


Jakże Ci, Tato, wyznać mamy,
że Cię kochamy?
Jak Cię zapewnić o tej miłości?
Jak życzyć Tobie w dniu imienin
szczęścia promieni?
Tatusiu, popatrz: 
to w tych kwiatuszkach są
całe nasze serduszka.

Każdy kto tatę kocha i szanuje,
Okazji w czerwcu nigdy nie marnuje.
W Dniu Ojca życzenia w jednym chórze,
Składają wszystkie dzieci – te małe i duże!

Kochany tato-zacznę zwyczajnie,
że z Tobą w domu zawsze jest fajnie:
i w deszczu i w słotę, w smutku, w radości,
wspierasz i uczysz życia w miłości,
Dzisiaj za wszystko chcę Ci dziękować,
skromny bukiecik kwiatów darować.
Kochany Tatusiu 
ja dziś życzenia chcę Ci złożyć,
mały bukiecik podarować
i miłość w mym sercu do Ciebie zachować.
I życzę Ci dużo wspaniałej radości,
byś żył dziś i zawsze w dobrej miłości.
Właśnie w tej chwili cieszę się z tego,
że życzyć Ci mogę wszystkiego dobrego.


Laurka zrobiona, prezent też wybrany,
Lada chwila zjawi się tatuś kochany.
Niech wraca już z pracy czym szybciej, 
czym prędzej,
Z okazji Dnia Ojca życzenia 
serdeczne mu wręczę!

Małe moje ręce, 
serduszko gorące,
nikt mnie tak jak Tatuś
nie kocha pod słońcem.


Milczenie jest złotem,
niech więc mówią kwiaty,
każde mądre dziecko
słucha swego taty.


Na dzień Ojca śle życzenia,
bo to nie jest bez znaczenia.
Jesteś dobry dla mnie Tato.
Chce Ci podziękować za to.
Wspierasz mnie od urodzenia.
Więc się nigdy już nie zmieniaj!


Niech Ci się spełnią pragnienia,
Niech słonko zawsze Ci świeci
Przyjmij te skromne życzenia,
Od kochających Cię dzieci.


Płynie Wisła, płynie, 
w wodzie rybki kryje,
każdy nasz tata 
niechaj sto lat żyje!

Po kamieniu spływa woda,
po policzku spływa łza,
nie myśl Tatusiu że Cię nikt nie kocha
bo Cię kocham właśnie ja!


Przynoszę Tobie Tato kwiatuszki tęczowe,
abyś miał gładkie życie i spokojną głowę.

Tacie - aby z bajki krasnoludki 
odstraszały jego smutki,
ale także w tajemnicy
posprzątały mu w piwnicy.


Tacie życzę rosnącej wypłaty,
by nie wiedział co to raty,
by portfelik kolor miód
ominęła dieta cud.

Tacie życzyć by się zdało - 
by mu nic nie brakowało, 
zdrowia szczęścia no i kasy
niechaj ma na wszystkie czasy.
Takie oto życzenia
Z nadzieją spełnienia
Dla Taty od smyka
By Tata częściej oko przymykał
By się uśmiechał i nie złościł
By się nie wstydził swojej miłości
By w zdrowiu żył długo i w radości też
Bo smyk Cię Tato kocha, wiesz?
Tata ważny jest dla dzieci,
Bo bez taty kiepsko leci.
Na barana nikt nie bierze,
Nikt nie śmieje się tak szczerze,
Nikt tak z dziećmi nie żartuje
I nikt mamy nie całuje!


Tatku, tatku coś Ci dam 
jedno serce, które mam,
a w tym sercu róży kwiat
tatku, tatku żyj sto lat.

Tato , aby wróżka Semira 
fach Ci w ręku wywróżyła,
gdy mamie zacznie cieknąć kran,
abyś umiał naprawić go sam.


Tato w pracy nie siedź tyle,
Lepiej z dziećmi łap motyle,
Kup lizaka, zagraj w nogę
Tego dzisiaj życzę Tobie.
I wyluzuj odrobinę
A Ci cały stres przeminie.


Tatusiu kochany, często tak bardzo
zapracowany, powinszowanie
jak skrzypiec granie w dniu Twego święta 
dla Ciebie mamy - bo Cię kochamy! 
Szczęście na co dzień niech jest przy Tobie, 
jak dąb bądź zdrowy i silny. 
Obyś miał zawsze spokojną głowę, 
a do nas - dzieci nerwy stalowe.
Cierpliwość świętą! Rękę nie ciężką!
Dzięki za troskę, za przykład dobry.
Tatusiu Kochany - Ty mnie życia uczyłeś
wszystko, co miałeś mi poświęciłeś
nikt nie ofiaruje nigdy mi więcej
dziś Ci więc daję swe serce w podzięce.


Tatusiu Kochany!
Weź mnie na kolana -
Ja Cię ucałuję
Szczerze powinszuję
Byś nam długo żył,
Zawsze zdrowy był.


Tatusiu kochany,
my z serca Ci składamy:
Zdrowia, sił i codziennej radości,
żadnych problemów ze stawami kości.
Obyś miał zawsze spokojną głowę,
do nas - dziewczyn nerwy stalowe.
Cierpliwość świętą!
Rękę nie ciężką!
Spokojnego ducha,
kiedy trwa zawierucha.
Niech Ci płyną jak najmilej
życia trudne chwile,
w dzień dzisiejszy Tatku miły,
tego my córeczki Ci życzymy!


Tatuś w moim sercu mieszka,
choć mnie czasem troszkę beszta.
Dzisiaj Mu przed wakacjami
kolory świata chcę wręczyć.
To dla ciebie Tato kwiaty.
I miej zawsze Święto Taty.

Tylu kochanych tatusiów
żyje na tym świecie,
ale mego tak wspaniałego
nigdzie nie znajdziecie!

Ty Tatusiu, 
dla gromadki dzieci kochających
jesteś podporą, przykładem i siłą.
Życzymy Ci dzisiaj,
aby szczęścia słońce
zawsze dla Ciebie Tato
radością świeciło!


Uwielbiam gdy czytasz mi książeczki, 
lub gdy opowiadasz mi bajeczki.
Lubię gdy na kolanach mnie sadzasz
i na każdą psotę zawsze się zgadzasz.
Lubię gdy uśmiechasz się do mnie,
po prostu kocham Cię ogromnie!


W dniu dzisiejszym drogi Tatku,
odpłyń dziś na marzeń statku.
Będę spełniać twe życzenia,
dzień dzisiejszy wszystko zmienia.
Obchodzimy święto Twoje,
więc pozostaw trudy, znoje.


W dniu tak pięknym i wspaniałym, 
Życzę Ci Tato sercem całym,
Dużo zdrowia, sto lat życia
i milion złotóweczek do zdobycia.


W życiu spotykam wielu ludzi
tylko kilku moje serce budzi
w Tobie tato mam przyjaciela
bez Ciebie tatusiu me serce umiera.


Za Twe czułe serce,
za mądre nakazy
w dniu Twojego święta
dziękuję - sto razy!


Za wszystkie
Twoje starania
składam Ci dzisiaj
podziękowania.

Zdrowia, pomyślności,
błogosławieństw z Nieba
abyś miał tato
wszystko, co Ci trzeba!

Żadne słowa nie oddadzą tego, 
kim dla mnie jesteś.

Z okazji Dnia Ojca lepszy niż kwiaty
Będzie dla Ciebie tytuł Super Taty 
mam dzisiaj wyrazy uznania
za wszystkie Twoje starania,
bo nawet gdy nie masz siły
to zawsze jesteś miły -
troszczysz się o mnie i dbasz
i zawsze uśmiech dla mnie masz!
Kocham Cię Super Tato, co Ty na to?

Z pomocą mamy od maluszka
życzenia dla Taty prosto z serduszka:
Nie umiem jeszcze powiedzieć kocham
i może trochę za często szlocham,
nie umiem robić laurek jeszcze
lecz śmiać się potrafię i śmiechem pieszczę
więc na dzień Ojca dla Taty uśmieszki
od jego kochanej, małej pocieszki .

Żaden płomień nie strawi 
mego do Ciebie uczucia.
Żaden człowiek nie zrobi dla mnie tyle,
ile Ty dla mnie zrobiłeś.
Kocham Cię Tato. 

Życzę Ci tato
stu lat życia w uśmiechu
i radosnych oddechów
milion chwil bez złości 
i wszelkiej pomyślności.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz